Mina julklappar!

  • TJENNIS! Nu e jag hos Moa fast hon sover. klockan e bah 09.26 på morgonen så :p jaag har sovit här. I julklapp fick jah:

    En ziperall grå :) den kostade typ nått med 800 :)
    En akustisk gitarr :)
    Beverly hills 90210 säsong 2
    En snygg vit jacka!
    Ett par koss pro hörlurar!!
    En vit mössa.
    En vit sjal
    nått slags örhängsgrej :p
    stora örhängen
    örhängen
    massa armband!!
    Body shop produkter
    en bok..
    en film.
    en pyssellåda med material så man kan göra sina egna smycken! det va mkt grejer i den lådan! jättefint :)
    Det va nog allt om jah inte glömt nått..?? haha :p
    Det e nått strul så jag kan ej ta bilder.. sry!

    Snart erä nyår! jag ska på en festtt :D <3 hihi.. sen kmr sofia typ den 5e januari och då ska vi ses ofc!!! <3 <3 <3 hehe...
    ADIOS AMIGOS!! <3 /ANNA <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0