Vi delade på ordet kärlek, jag tog kär och du tog lek.

SHO BRE!! <3 Idag va vi på museumet o det va skittråkigt fxt.. elr asså att se på konsten iaf.. sen åt vi matsäck o jag (anna) hade ostkaka o det va inte gott det såg typ ut som kräks!! bläää!!! Mamma elr pappa orkade inte gå ut o köpa matsäck till mig o jag hade inga pengar till det och det fanns bara ostkaka hemma typ... Sen tittade vi på en film i klassrummet. den va bra fast va liksom en barnfilm. den hette typ: Niko mot stjärnorna elr nått sånt?.. haha sen hade vi gympa och då va jag med min kompis Levi och det va superkul! <3 nu e jag hemma hos Sofia som jag har vart varje dag i veckan.. haha :P Fast vi e inte bästisar men väldigt bra kompisar! Mina bästisar heter Moa och Mina!! <3 Fast nu e Mina i paris för hon bor där oxå typ. hon e fransk :P Saknar henne mkt men vi ses efter jul.. :) HAHA! BJUDER STORT!!! Imorn e det julavslutning!!!! ! sen erä julov! NICE ! <3
Dagens låt.. hehe lite mkt Sofijah hära men gillar denna låt.. haha, när Sofijah sjunger: Denna killen älskar både godis och choklad!! Tänker på en speciell då.. ;P <3 HAHA :D
/Anna <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0