Im tired

Hej! Det blir många inlägg idag. Har inte aå mkt annat för mig fxt. Kanske låter konstigt men jag saknar skolan. Vill dit nuuu!
Och jag måste va hemma imorn oxå :( Så tråkigt! Vill till skolan och va med mina vänner.. :(
Saknar Amanda. <3
Just nu har jag druckit oboy! gottieee
Några i klassen busringde mig. Jag gjorde bort mig såklart. haha trög som jag e fattade jag nt vilka de va för det lät som det va en massa som pratade. Jag trodde det först va daniel sen typ samuel. Sen båda två och några till kanske elsa. Sen pratade en på fritids som heter erik :P Jag ringde Samuel och det va Jonathan och Daniel som hade ringt...
Jaja
Nu har iaf Edith kommit hem. Jag vill ut! Vill inte vara hemma.... Its so boring..
<3
Ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0