Gott nytt år!!! 2012! <3 !

Gott nytt år allihopp! Nu e det 2012 å allt kan hända! Klockan e halv 4 på natten men jag kan inte sova.. E orolig för mmin syster edith för hon e ute fortfarande.. Har smsat mkt med jonathan. Han e schysst :) iaf på festen va de först jättetråkigt. De vuxna ssa att de skulle komma en elvaåårig tjej men det kom en nioåring som jag har gått i samma skolasom förut.. Fast hon etyp 3år yngre än mej . Hehe.. Fast det va kul! Vi hade fxt jättekul! Otto va med lite oxå :p <3 sötisen! <3 det va jättemkt fyrverkerier! Det va sååå fint asså! Sen drack jag o rose min kompis nån slags alkoholfri cider i pyttesmå glas å blabla det va kul iaf! Nu känner jag att jah e liiite övertrött nu...hehe.. Men kan inte sova fastska försöka! Godnattt sötisar!!! <3 /anna<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0