Jag är inte bra på matte men du kan altid räkna med mej

Tjo bloggishen <3 nu har jag pratat med sofia i lur i typ en halvtimma. :D saknar cheyen asså! I övermorn ska vi ses och det ska bli sååå gr8!!! <3 har ångest för attt skolan börjar snart asså! :S e nervös... :P igår va jag hos levi!!! Det va jättekul! Vi va i centrum o gick runt och så köpte vi glass sen busa vi och hade allmänt nicee! <3 imorn ska jag träffa moa! Hon ska typ sova här och vi ska ha filmkväll! Elr vi ska se desperatehousewives! Älzkar dej serien!!! <3 idag har jag vart på pappas jobb och så.. ;) Sen har jag fixat lite i rummet. Smsat med jonathan, selma, sofia och Jonah :) ! När jag sover hos sofia ska vi planera och va uppe heeeela långa natten för vi öåste göra viktiga grejet.. Haha :P <3 byebye american pie!! <3 :) ;) /Anna<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0